Första provet avklarat =)

Så nu har jag gjort mitt första bokföringsprov å d känns jättebra... d va mkt lättare än vad jag trott d skulle va... d gjorde att jag blev mer osäker =) men jag fick iaf VG så jag e jättenöjd =) så nu e d bara å börja på del 2... ska börja lite smått imorn.. =)

Dagen idag har gått så himla snabbt, dels har jag pluggat hela dan.... å sen åkte jag å helena å hämta upp hennes fönar ÄNTLIGEN!!
Vi beställde dem i november å d skulle ta 2-3 dgr å få dem men d e ju april nu så d tog betydligt längre tid.. men nu kan helena bada hundar på jobbet me så d känns bra.. känns lite dumt å be kunderna bada sina hundar innan dem kommer till oss.... känns som bättre service nu =)

Sen va jag uppe i Viksjö å passa Moa.. gjorde även provet däruppe.. d är mer ostört å jag kan koncentrera mig mer =)

Längtar massa till nästa helg... Ska ha middag härhemma å fira Ellie och Sofie's födelsedagar... dem fyller år 6 maj men vi firar lite innan =) så d kommer lite folk hit.. måste vi bara klura ut vad vi ska äta.... nån som har nåt bra förslag?? inget me vitlök eller lök eftersom vi ska ut på kvällen sen =) ska til Lemon... Andra Sofie som väljer ställe å d ska bli himla kul. känne verkligen för å dansa.. hoppas känslan sitter i en vecka =)

Imorn ska vi gå å köpa en ny dammsugare å jag funderar på å klippa mig me,.. mitt hår e jättesliten å jag känner för en förändring =) så får se om nåt har öppet imorn men d borde d ha...

Ikväll hyrde vi film å vi såg på smällen.. jag såg den på bio i canada me Jenn i somras å jag tycker den e så rolig.. riktigt charmig film... =) så den rekommenderar jag om man vill se nåt lättsmält =)

Nu ska jag ta ut siri på en sista prommis å sen kolla å slappa på tv =)



Kommentarer
Postat av: lisa

Ha en superbra lärdagskväll :)

2008-04-19 @ 21:36:46
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: emmelieee

kul med förändring och det ;)

2008-04-19 @ 21:40:13
URL: http://emmsaan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0