En ny dag = nya tag =)

Så sitter man på jobbet igen.. Sitter å kollar igenom lite fakturor å sånt roligt... Är rätt lugnt här, helena tog en grupp å gick ut så d e bara jag å några hundar kvar... Är fortfarande väldigt seg men d e nog för att jag sover oroligt just nu, varför vet jag inte.. men men... d går över..
Idag ska jag försöka hinna duscha Siri me.. kom ju på att jag kan göra d på jobbet så slipper jag hålla på hemma =) hinner aldrig när jag kommer hem på kvällarna... vill inte göra för sent så hon måste ligga å frysa hela natten.. å hon kliar sig rätt mkt nu så d e dags igen..

Så himla skönt me en kort vecka denna vecka... Imorn är sista dagen på jobbet för denna vecka å d känns skönt =) rätt skön städvecka.. d hinner inte bli lika skitigt här på 3 dagar när d e så fint väder ute =)

Kollade precis v'ädret på torsdag å d verkar som om d kommer bli uppehåll iaf.. Ska ju fika me en gammal kompis å vi hade hoppats på att vi kunde sitta på en uteservering så jag kan ta me Siri =) Hon har inte träffat Siri så hon ville väldigt gärna göra d.. Jag å Sofia (tjejen) va väldigt bra kompisar förrut men nånting hända å vi blev osams.. d va så länge sen så jag kommer inte ihåg varför... Så vi har inte pratat sen vi va 17 men så hitta hon mig på facebook så då börja vi snacka... Kan va kul å träffas å prata lite.. har ju hänt ganska mkt på 6 år å jag tycker inte verkligen inte att man ska vara långsint.. Visst vi va osams å vi sa båda saker som inte mena men d va 6 år sen... d gäller att kunna gå vidare... finns ju vissa människor som aldrig glömmer å förlåter å jag vill inte va sån =)
D blir även årets första fika på en uteservering =)

Nä nu ska jag ta en promenad me mina hundar!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0