Dagen efter...

Klockan är strax efter 9 å jag har redan vart ute me hunden, städat å diskat efter igår.. Känns riktigt skönt =)
D va riktigt kul igår... Tack alla för en trevlig kväll... Middagen blev lyckad med riktigt god efterrätt... Vi vart totalt 9 st så d va kul =) Vart lagom full och mår prima idag.. =) Vi gick till Lemon inne i stan åd va ett bra ställe.. Nackdelen va att d va så himla trångt, man kunde knappt röra sig men musiken va helt ok =) massa gamla låter som man inte hört på evigheter så d va roligt... Kvällen roligaste va en kille (gubbe, man??) som va 36 å jättefull.. Han dansa så sjukt roligt runt oss, han lyfte t.o.m. upp mig å svängde runt lite me mig.. Men han va jätte på en av mina tjejkompisar Ulrika.. Denna enda i gänget igår som har kille... Men vi fick iaf årets skratt när vi titta när han dansa =) haha
Vi gick rätt tidigt, d va så himla trångt å d kom bara mer å mer folk så till slut fick man i princip stå på varandra å då kunde man inte riktigt dansa.. sen så e man ju inte riktigt van längre å va ute.. jag dricker så sällan å jag blir väldigt trött av alkohol.. Så vi gick strax efter halv 2 å va hemma strax efter 3... Tunnelbaneingången va stängd så vi fick ta en promenad in till centralen å nattbussen.. Va ett tag sen man åkte nattbuss å jag blev riktigt åksjuk...

Lite blandade bilder från igår

image51

image52

image53

Siri hitta sin favorit Martin =) d va kvällens favorit enligt henne =)

image54

Idag ska jag försöka plugga lite om jag orkar.. ska vila lite först å sen plugga efter lunch... Somnade vid halv 4 igår å så upp 7.30.... så d vart inte mkt sömn...
Jag längtar mer å mer tills jag flyttar, d e sååååå långt kvar men jag längtar verkligen... Har inte ens hitta nån ny lägenhet eftersom d e för långt kvar... Den lägenheten vi bor i nu måste man bo i 3 år innan man kan byta den... så mars 2009 kan jag byta lägenhet =) så d e långt långt kvar... men drömma kan man alltid göra... d finns vissa saker som jag inte trivs me i denna lägenhet så d skulle va skönt me eget!
Nu har alla andra i huset vaknat så då e d dags å va lite social... Siri e jätteglad idag, ellie sov över å sov i vår säng =) Hon ÄLSKAR Ellie =)

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0