Besviken, arg å lite till...

Gårdagen sluta så fel den bara kunde... istället för att han kom hit så sluta d me att vi bråka istället.... blir så trött å jag orkar verkligen inte hantera honom oxå just nu... tror att han åker hem idag så får hoppas på d....  han va ju på väg över skulle bara fixa en grej me bilen..... efter 2 timmar messar jag å frågar hur d går, han svarar att d verkar ta längre tid än vad han räknat me men att han ska höra av sig!  Efter ca 1,5 timme så messar jag honom igen å frågar om han e på väg.... då svarar han "kan inte idag, kanske kan ta d imorn istället? god natt"....  å jag blev så himla arg..... då har han glömt å höra av sig till mig å jag som sitter å väntar.... kunde inte alls sova för jag tänkte om jag somnar så kommer jag aldrig vakna å nu hade klockan redan hunnit bli halv 3..... tydligen hade motorn börja brinna så dem skulle stå å meka me den idag... han visste inte hur stora skador d blivit än.... d e typ den bästa förklaringen han någonsin haft men jag blev så arg när han inte hör av sig.. hade inte jag hört av mig så hade ju jag inte fått reda på nåt.. så jag sa åt han att han inte behöver höra av sig nåt mer... får se hur denna dan slutar.. å vill inte vakna å va på dåligt humör.... hatar denna känsla som man får i magen, gjorde frukost nu men kan inte äta... jag som alltid e så hungrig... vet inte om jag ska höra av mig till honom eller inte... vet inte om jag överreagera eller inte.... ska prata me sofie =)
Har rätt mkt på jobbet denna vecka vilket skönt.... vill bara glömma.... =) dessutom så har jag massa pluggande å ta hand om..
dags å klä på sig å bege sig till jobbet.... stackars siri löper ju fortfarande så hon får sitta i löptikrummet.. vilket hon hatar för mamma e ju inte där.. hon e en sån mammagris =)

image48

Ha en bra dag allihopa =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0