ÄNTLIGEN...

ONSDAG med nachokväll å greys =) e grymt sugen på nachos å greys har inte visats på femman på 2 veckor.. istället har d vart hockey å d blir tomt utan nachokvällar.. men ikväll ska man frossa... =) MUMS

Är fortfarande sjuk men jag mår inte direkt dåligt.. hostar lite å har tappat rösten.. låter jättekul när jag pratar men jag ska försöka spara min röst men d e svårt... har väldigt svårt för å va tyst =) haha förhoppningsvis har jag fått tillbaka rösten på lördag när vi ska ut =) annars får jag väl mima mina ord då =) haha... kan just nu viska men d lär d ju inte va någon som hör när man e på krogen =) haha men men d blir nog bra.. kul ska d bli iaf =)

Ikväll flyttar Rally hem till oss.. Hans "föräldrar" åker till egypten 1 vecka i natt så då bor han hos oss.. å d känns jättekul... han e så rolig å ha å göra me.... + att siri e helt kär i honom... så hon blir glad när hon får nån å pussa massa på =)

Pluggandet går sådär... me tanke på att mitt huvud inte e på topp så tar d längre tid å snappa upp saker... men d ska nog gå jättebra.. har planerat å göra provet nästa helg så jag har ca 1,5 vecka på mig å d klarar jag absolut =)
Det är faktiskt kul å plugga igen...d va ju ett tag sen.... är sugen på att gå fler kurser efter denna men vet inte vad... kan ju bara gå distanskurser men d e kul d me =) synd bara att dem e rätt dyra =)

Sitter på jobbet nu å nästan alla hundar har kommit... Det är så skönt att Bäll är tillbaka me... vi e riktigt nöjda me henne... hon är riktigt duktig me hundar + att hon e trevlig.. så d känns skönt.. speciellt denna vecka när jag inte e på topp så e d skönt å få hjälp =) Hon kommer va hos oss till juni så d e jättebra =)
image50

En helt vanlig dag på jobbet

Nu e d dags för lite frukost =)

Ha en bra dag i d fina vädret!!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0