Äntligen fredag...

Va skönt d ska bli me helg =) Gick upp aldelles för tidigt imorse för å hinna till läkarn.. Siri fatta ingenting eftersom hon va tvungen å gå ner me Helena till jobbet medans jag stanna hemma.. Det gick jättebra hos läkarn, va ingen fara... Jag har en inflammation i handen som kan behandla me zon gel å ett handledskydd när jag känner att d gör ont... kommer alltid ha detta mer eller mindre. jag har en knöl på min hand som alla leder å ådror går igenom.. å när jag överanstränger min hand så blir den knölen inflammerad å öm =) å i värsta fall får man operera bort knölen... skönt å veta att d inte är något farlig iaf =) 

Har vart en riktigt bra dag på jobbet även om jag hade städvecka.. gick rätt snabbt å städa eftersom typ alla hundar gick hem innan 16 =)
Rally bor hos oss denna helg vilket e kul.. siri e jätteglad, rally e nog hennes favorit på dagis =) 

image48

SIRI OCH RALLY

Imorn ska jag göra mitt första prov i bokföring... e lite nervös men d ska bli skönt å få d gjort =) hoppas att jag klarar mig.. har 3 ggr på mig iaf =)

Ska även hämta upp helenas fönar.. Vi beställde fönar till vårt trim i början på november... å nu e dem äntligen på väg men då har dem skickat dem till fel adress så dem hamna i den lokala videobutiken där eftersom dem bara kör ut paket en gång... skumt... men nu e d nära att vi får dem iaf =) äntligen så kan helena börja bada hundarna hon ska trimma =) 

Nu ska jag plugga lite innan jag ska ta en runda me hundarna! 
TREVLIG HELG 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0