Allt e alltid så komplicerat!!

Pluggar för fullt just nu så känner att jag inte riktigt hinner me bloggen längre =) men jag försöker.... pluggandet går jättebra men d tar mkt tid... men d e rätt kul ändå =)
känns som om d händer för mkt nu å d e d skönt att ha nåt å sysselsätta sig me så man slipper tänka.... men tankarna springer iväg iaf... men jag gör mitt bästa...

Siri's uppfödare fråga här om dagen om jag vill ta över Siri, vilket jag självklart vill.. Just nu är jag bara fodervärd så Siri e ju inte helt å hållet min förräns hon har fyllt 5 eller förräns hon har haft 2 valpkullar.. Hennes uppfödare har nu halvt bestämt sig för å inte avla så då ska jag få ta över henne =) men hon vill veta vad jag e villig å betala.. men jag har verkligen inga pengar så jag e inte villig att betala någonting... d e inte mitt fel att d har blivit som d har blivit... dessutom så måste jag nu kastera henne som kommer kosta ca 6000 eftersom Siri har massa problem när hon löper å nu har hon börja löpa var 3:e månad.... så jag tycker den kostnaden räcker... får se hur d hela slutar... hon kommer aldrig att hamna hos uppfödaren.. om d blir så kommer jag betala, hon e ju ändå min älskling, mitt allt... men jag vill inte behöva lägga ut hur mkt pengar som helst när jag inte har några... d blir ju mina föräldrar som får betala.. å d gör dem så gärna.. siri e ju deras barnbarn =)

sen har vi ju d där me exen..... bara för att jag raderar dem så betyder inte d att dem raderar mig.... Danne ringde i torsdags natt å ville prata... jag hade mobilen i jackan så jag hörde inte när d ringde... samtidigt som jag e glad att vi inte prata, för jag vet hur d slutar....  så e jag arg på mig själv som inte tog chansen när han äntligen ringer... saknar honom grymt mkt... jag önskar att jag bara kunde glömma honom å sluta tänka på honom... nu har vi inte pratat på 5 veckor å d känns skit!! men jag vet ju att d skulle va ännu värre om jag skulle ha kontakt me honom.... vet ju att han säkert inte vill bli tillsammans igen.. vet ju inte alls vart jag har honom just nu å jag blir tokig!!!! Men d känns skönt att veta att han lever å att han inte har glömt mig helt =)

Igår va jag å Anna på Kelly Clarkson konsert... hon e så duktig live =) å konserten va riktigt bra.. hennes texter i alla låtar på breakaway albumet e så bra =) favvolåten är helt klart Addicted... lyssnade sönder den låten efter jag gjorde slut me min senaste kille.... beskriver så bra hur jag kände just då =) länkade en av hennes videos från youtube =)

Kelly Clarkson - Addicted


image47

Idag har jag mest tagit d lugnt å är just nu Rally och Moa vakt =)  Ska träffa Sofie imorn å snacka massa skit =) ska bli kul... känner att jag behöver prata av mig =)

Dags för glass =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0